مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:
جذب بیش از ۲۴ میلیارد تومان در رزمایش مواسات و همدلی بوشهر
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از مجموع ۲۴ میلیارد تومان آورده ای بود که تبدیل بسته ای معیشتی شد.
كدخبر: 54049
1399/05/11

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام یوسف جمالی، در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی در استان بوشهر، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در دو زمایش همدلی بیان داشت: در مرحله اول و دوم رزمایش جلسات زیادی با اقشار و مسئولین مخلفت برگزار شد که هر کسی می توان در حد توان کمک کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: سپاه امام صادق(ع) بیش از ۱۰۰ هزار بسته معادل ۲۰ میلیارد تومان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۱۶ هزار بسته معادل سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اداره کل اوقاف و امور خیریه هزار بسته معادل ۲۰۰ میلیون تومان، نیروگاه اتمی بوشهر هزار بسته معادل ۲۰۰ میلیون تومان، گمرک و اداره بندر بوشهر هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان که در مجموع ۲۴ میلیارد و ۲۸ میلیون تومان آورده ای بود که تبدیل بسته ای معیشتی شد.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و همدلی، تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تشکیل شد خاطرنشان کرد: امروز فشار زیادی روی مردم است و این رزمایش می تواند هم از لحاظ روحی و هم مادی کمک زیادی به اقشار آسیب دیده از کرونا کند.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مردم بدانند که مسئولین، نهادهای انقلابی، هیئات مذهبی و دیگر مجموعه ها در کنار مردم بوده و با توجه به ظرفیتی که دارند در حد توان کمک خواهند کرد.

منبع: