پیام تبریک فیفا و باشگاه‌های اروپایی به مناسبت عید قربان
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و تعدادی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا، به مناسبت عید قربان، پیام‌های تبریکی خطاب به مسلمانان منتشر کردند.
كدخبر: 54045
1399/05/10
به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم، فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در پیامی به زبان عربی در توئیتر خطاب به مسلمانان نوشت: هرکجای جهان که هستید، عیدتان مبارک. فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای شما، خانواده و دوستانتان، عید قربان شادی را آرزو می‌کند.
 
باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلستان نیز در حساب‌های رسمی خودر توئیتر عید قربان را به مسلمانان تبریک گفتند. باشگاه لیورپول در حساب خود در توئیتر نوشت: عید قربان بر شما، دوستانتان، خانواده‌هایتان و همه کسانی که دوست دارید، مبارک باد. ای قهرمانان امید است عید را در سلامت برگزار کنید.

دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی هم در پیام‌هایی جداگانه در توئیتر، عید قربان را تبریک گفتند.
 
منچستر سیتی با انتشار فیلمی از موفقیت‌های ستارگان خود به‌ویژه ستاره مسلمان الجزایری خود ریاض محرز نوشت: باشگاه منچستر سیتی عید قربان را به شما تبریک می‌گوید.

در اسپانیا نیز رئال مادرید در توییتی عید قربان را تبریک گفت و نوشت: عید قربان به همه کسانی که ما را دنبال می‌کنند، مبارک باد. باشگاه بارسلونای اسپانیا هم در پیامی عید قربان را تبریک گفت.

در آلمان بایرن مونیخ قهرمان فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ در پیامی در توئیتر عید قربان را تبریک گفت.


در فرانسه هم باشگاه‌های این کشور از جمله «پاری سن ژرمن» قهرمان فصل جاری این کشور تصاویری از ستارگانش را منتشر کرد و زیر آن نوشت: «باشگاه پاری سن ژرمن فرا رسیدن عید سعید قربان را به همه امت اسلامی تبریک می‌گوید»./ایکنا

منبع: