دعای پرفیض عرفه در استان بوشهر از طریق فضای مجازی پخش مستقیم شد
به نیت برچیده شدن بیماری و ویروس کرونا، دعای پرفیض عرفه امروز در نقاط مختلف استان بوشهر از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با پخش زنده از صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 54029
1399/05/10

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، امروز همزمان با نهم ذیحجه روز عرفه، روز دعا و نیایش مراسم ویژه دعای عرفه به یاد دعاها و مناجات عاشقانه حضرت امام حسین(ع) با حضرت باریتعالی در صحرای عرفه مراسم‌های ویژه‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار و از طریق فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیمای بوشهر پخش شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه دعای عرفه در امام‌زاده‌های شاخص برگزار شده است اظهار داشت: دعای پرفیض عرفه در آستان مقدس امام زاده عبدالمهیمن(ع)، محمد‌بن باقر(ع) بوشهر، امام زاده سلیمان بن‌علی(ع) گناوه برگزار و به صورت زنده از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور با بیان اینکه دعای شریف عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد گفت: این دعا از ساعت 17 آغاز شد و استقبال کنندگان از این دعا در فضاهای مجازی قابل توجه است.

وی بیان کرد: به نیت برچیده شدن بیماری و ویروس کرونا، دعای پرفیض عرفه امروز در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

وی، به برنامه عید قربان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این روز 14 گوسفند با رعایت اصول بهداشتی ذبح و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  توزیع 500 بسته معیشتی 250 هزار تومانی بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف استان بوشهر دانست که در عید غدیرخم انجام می‌شود.

 

منبع: