امام جمعه بوشهر: عزاداری محرم حسب تصمیم ستاد کرونا انجام شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر باید حسب دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه انجام شود.
كدخبر: 54021
1399/05/10

به گزارش مبشرین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمع در جمع خبرنگاران در تشریح پیام آدینه با اشاره به پیام تلویزیونی رهبر انقلاب افزود: بی تردید حضور آمریکا در خاورمیانه به زیان ملت‌های این منطقه و موجب ناامنی و ویرانی و عقب ماندگی کشورها است.
وی یادآورشد:در شرایط کنونی امر مصلحت الزامی امت اسلامی «وحدت» در برابر تهدیدها و دشمنی‌های شیطان مجسم متجاوز و غدار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: دشمن در مقام شکست ایران در سه مقطع کوتاه،میان و بلند مدت است و در اندیشه براندازی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن در کنار تحریم به دنبال تحریف است که واقعیات را وارونه جلوه و روحیه مردم را تضعیف کند.

امام جمعه بوشهر گفت: دشمن آدرس اشتباه می‌دهد که باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد ولی باید مقاومت کرد و با تکیه بر توانایی‌های ملی اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهارداشت: عید آسمانی و آموزنده قربان، عید سرافرازی انسان در عبودیت و امتحانات آسمانی انسان است که انسان با قربانی کردن تمام مظاهر ضد خدایی و اجرای فرامین خداوند به درجه والای تقوا و بندگی دست پیدا می‌کند.

صفایی بوشهری در ارتباط با حج نیز گفت: حج نعمت الهی است که باید ماندگار بماند چرا که رمز عظمت و قدرت امت اسلام و فریضه‌ای بی مانند است.

وی با قدردانی از کادر پزشکی ، درمان و گروه‌های جهادی در مبارزه با بیماری کرونا از مردم درخواست کرد تا به کمک های مومنانه خود ادامه و در کنار مسئولان به آسیب دیدگان این ویروس مساعدت کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: انقلابی گری به عمل است نه به حرف چون دشمنی زیاد است باید مساعدت‌ها و کمک‌های مومنانه گسترش پیدا کند.

صفایی بوشهری همچنین بااشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار  یاد و خاطره شهدای خبرنگار و پیشکسوتان عرصه خبر را گرامی داشت.

وی افزود: بی تردید جهان کنونی دچار تهاجم رسانه ای جهان استکبار به ویژه تهاجم خبری است و راه مبارزه با این پدیده ضد انسانی تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

منبع: