جماعت علمای عراق:
آیت الله ناصری حامی و پشتیبان مبلّغان بود
جماعت علمای عراق با صدور بیانیه ای درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق را تسلیت گفته و اشاره کرد: آیت الله ناصری زندگی خود را در راه مبارزه با ظلم و فساد سپری کرد و پیوسته حامی و پشتیبان مبلّغان بود.
كدخبر: 54018
1399/05/10

به گزارش مبشرین، جماعت علمای عراق با صدور بیانیه ای درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق را تسلیت گفته و اشاره کرد: آیت الله ناصری زندگی خود را در راه مبارزه با ظلم و فساد سپری کرد و  پیوسته حامی و پشتیبان مبلّغان بود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

(الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ) (بقره ۱۵۶)

کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می‏ گردیم.

با قلبی مؤمن به قضا و قدر الهی و با غم و اندوه فراوان، جماعت علمای عراق شامل اعضا و رئیس آن شیخ خالد الملا درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری را تسلیت می گوید.

آیت الله ناصری زندگی خود را در راه مبارزه با ظلم و فساد سپری کرد و نماد، الگو و چراغی برای مبلّغان و یاور آنان در غربت بود و در راه حمایت و پشتیبانی از آنان خسته و ملول نمی شد و او این کار را با روحیه پدرانه و معلّمانه انجام می داد و بدون اینکه منّتی داشته باشد. آیت الله ناصری حمایت مستمر را وظیفه خود می دانست. این چیزی است که ما از او درک کردیم و لمس نمودیم.

خداوندا! ما از این عالم فقید چیزی جز خیر ندیدیم. خداوندا او را با صالحین محشور فرما و به خانواده و همه دوستداران او صبر عطا فرما. ما راضی به قضا و قدر الهی هستیم.

وإنَّا للهِ وإنَّا إلیهِ راجعون.

جماعت علمای عراق

منبع: