در حاشیه جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی صورت گرفت؛
تقدیر از تلاش‌های وزیر ارشاد در راستای برگزاری انتخابات اتحادیه واحد قرآنی
در حاشیه جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، از تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور او در برگزاری انتخابات اتحادیه واحد قرآنی تجلیل به عمل آمد.
كدخبر: 53942
1399/05/07

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، در بخشی از چهل و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که بعدازظهر امروز هفتم مردادماه برگزار شد، لوح تقدیر از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مهدی محمدی، مشاور وزیر و دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی به دلیل اهتمام در برگزاری انتخابات اتحادیه واحد کشوری اهدا شد.

در بخشی از لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «به یقین فصل جدید، همدلی میان ظرفیت‌ها و ظرایف قرآنی مردمی و شکل‌گیری آفاق روشن در توسعه فرهنگ قرآنی را نوید می‌دهد، لذا در این مجال بایسته است تا از جملگی تدابیر و اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق این دستاورد، حق‌شناسی به عمل آید».

تقدیر از تلاش‌های وزیر ارشاد برای برگزاری انتخابات اتحادیه واحد قرآنی

تقدیر از تلاش‌های وزیر ارشاد برای برگزاری انتخابات اتحادیه واحد قرآنی

یادآور می‌شود، چهل و نهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از ساعت ۱۴ امروز هفتم مردادماه به منظور بررسی دستورهایی همچون «پیش‌نویس سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت»، «گزارش توزیع اعتبارات سال ۹۸ صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» و «قرائت گزارش آخرین وضعیت نهایی‌سازی ادغام اتحادیه‌های مردم‌نهاد قرآنی کشور» برگزار شد.

منبع: