راه اندازی اپلیکیشن قرآنی (اقرأ وارقَ) برای سیستم عامل IOS
واحد قرآنی آستان مقدس حضرت عباس(ع) اپلیکیشن (اقرأ وارقَ) را برای تلفن همراه با سیستم عامل IOS راه اندازی کرد.
كدخبر: 53697
1399/04/31

به گزارش مبشرین به نقل از الکفیل، همزمان با سالروز شهادت جواد الائمه(علیه السلام)، واحد قرآنی وابسته به شعبه ارشاد دینی بانوان مرتبط با دفتر دبیرکل آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) اپلیکیشن « اقرأ وارقَ» (بخوان و بالا برو) را برای تلفن همراه با سیستم عامل IOS راه اندازی کرد.

 

«فاطمه سید عباس الموسوی» مسئول این واحد گفت: این واحد در ماه مبارک رمضان گذشته با موفقیت اپلیکیشن تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را راه اندازی کرده بود. به همین دلیل این واحد تصمیم گرفت تا نسخه ای مخصوص تلفن همراه با سیستم عامل IOS را به منظور ارایه سود به تعداد بیشتر کاربران آماده کند.

 

الموسوی افزود: اپلیکیشن « اقرأ وارقَ» مخصوص ختم قرآن است. در این ختم قرآن روزانه 150 نفر شرکت می کنند. خدمات این اپلیکیشن بی نظیر است و برای نخستین بار به این روش ارایه می شود.

 

وی ادامه داد: امکان دارد در این ختم قرآن تعدادی از برادران و خواهران از سراسر مناطق مختلف جهان مشارکت داشته باشند. هر ختم قرآن به یکی از ائمه معصومین(علیهم السلام) اهدا می شود.

 

مسئول این واحد گفت: مشارکت در این ختم قرآن روزانه است. کاربر باید نزدیک به یک ربع حزب را تلاوت کند. کاربر همچنین می تواند به مدت پنج ماه کل قرآن را ختم کند.

 

این اپلیکیشن شامل اطلاعات فقهی، تفسیری و تربیتی و زیارت نیابتی است./شبستان

منبع: