چشم انداز قرآنی ارتش در افق ۱۴۱۴ رونمایی شد
آیین نکوداشت ۴۰ سال فعالیت قرآنی و رونمایی از چشم انداز قرآنی ارتش در افق ۱۴۱۴ با هدف جهش و تعالی در برنامه‌های قرآنی ارتش برگزار شد.
كدخبر: 53507
1399/04/23

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، آیین نکوداشت ۴۰ سال فعالیت قرآنی و رونمایی از چشم انداز قرآنی ارتش در افق ۱۴۱۴ با هدف جهش و تعالی در برنامه‌های قرآنی ارتش برگزار شد.
بنابراین گزارش؛ «فقهی زاده» معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین نکوداشت ۴۰ سال فعالیت قرآنی و رونمایی از چشم انداز قرآنی ارتش در افق ۱۴۱۴ حضور داشت. این مراسم با هدف جهش و تعالی در برنامه‌های قرآنی ارتش 22 تیر ماه در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.


این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش و دیگر مسئولین و فرماندهان برگزار شد.


در این همایش از خانواده شهید ناخدا علی اصغر سلیمانی و استاد سید رضا میرموسایی از پیشکسوتان قرآنی ارتش تقدیر بعمل آمد.
همچنین در این مراسم سرهنگ مهدی میدانی طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به سمت رییس اداره قرآن، عترت و نماز این سازمان منصوب شد.

منبع: