امام جمعه بوشهر:
طلاب اعزامی از قم به بوشهر هجرتِ خدمت به مردم در جبهه سلامت کرده‌اند
امام جمعه بوشهر با اشاره به اعزام طلاب جهادی از قم و روحانیون استان بوشهر به بیمارستان‌های استان گفت:این طلاب با تمام وجود به جهاد سلامت پرداخته و با رها درس و زندگی خود هجرتِ خدمت به مردم در جبهه سلامت کرده‌اند.
كدخبر: 53498
1399/04/22

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشستی با بیان اینکه روحانیون نقش ارزشمندی در عرصه‌های مختلف جامعه دارند اظهار داشت:روحانیون در هر جایی که رضای خدا در آن است حضور می‌یابند و اکنون در جهاد سلامت و مبارزه با بیماری کرونا نقش موثری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به حضور داوطلبانه طلاب و نیروهای جهادی در مراکز درمانی برای خدمت به بیماران کرونایی خاطرنشان کرد: طلاب در عرصه خدمات رسانی به بیماران کرونایی در جبهه سلامت جلوه‌های از مهربانی و ایثار خلق کردند.

امام جمعه بوشهر، خدمت و همیاری را یکی از بزرگترین اعمال خیر انسانی دانست و بیان کرد: این عمل و خدمت، خداوند متعال و حضرات معصومین «ع» بر آن سفارش و تاکید فراوانی کرده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خدمت و پرستاری از بیماران در عرصه‌‌های درمانی و امور معنوی و روحی را از والاترین و مؤثرترین نوع خدمت دانست و تصریح کرد: هم اینک در شرایط وجود بیماری ویروس کرونا و شیوع آن، کادر درمانی خدمات شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه کرده‌اند و در این راستا طلاب حوزه‌های علمیه با تلاشی جهادی به خدمت در این عرصه منشاء خیرات بسیاری بوده‌اند.

وی از حضور ارزشمند طلاب اعزامی از شهر مقدس قم به استان ولایت‌مدار بوشهر قدردانی کرد و گفت: این طلاب با تمام وجود به جهاد سلامت و خدمت پرداخته و ضمن رها کردن درس و زندگی خود هجرتِ خدمت به مردم در جبهه سلامت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات روحانیون استان را در عرصه خدمات رسانی به بیماران کرونایی ستود و افزود: طلاب و روحانیون استان بوشهر هم که در کنار کادر پزشکی در بیمارستان‌ها در خدمت رسانی به بیماران ویروس کرونا حضوری کارآمد و فعالی دارند  که صمیمانه از آنان تشکر و قدردانی می‌شود.

 امام جمعه بوشهر بیان کرد: بی‌تردید این کار جهادی و ارزشمند مرضی خداوند متعال و ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و سبب حُسن آخرت آن جهادگران جبهه سلامت خواهد بود.

منبع: