جهاد در کنار کرونایی‌های بوشهر/ تزریق روحیه به سبک طلبگی
تعدادی از طلاب جهادگر ضمن اهداء گل جهت قدردانی از پرسنل و کمک به کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در محل نگهداری بیماران مبتلابه کرونا حاضر شدند.
كدخبر: 53487
1399/04/21

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، بیش از چهار است که کشور درگیر ویروس کرونا شده و زندگی همه را تحت تاثیر خود قرار داده، عده زیادی هم تاوان تحمل این بیماری را نداشتند و به دیار حق شتافتند. در این بین بیمارانی هستند که روی تخت بیمارستان و یا در منزل دراز کشیده و به امید بهبودی و سلامتی فردای خود هستند.

داشتن روحیه و امید به زندگی یکی از مسائلی است که می تواند ایمنی بدن را در برابر ویروس ها مقاوم نگه دارد، از طرفی با توجه به عدم وجود همراه برای بیماران کرونایی در بیمارستان، مشکلات روحی و روانی نیز برای بیماران ایجاد شده که به تبع آن سلامت بیماران را نیز تحت الشعاع قرار می دهد لذا نیاز به همراه برای آنان بسیار مهم و حیاتی بود.

در این راستا تعدادی از طلاب و روحانیون جهادگر از بوشهر و قم به طور خودجوش ضمن اهداء گل جهت قدردانی از پرسنل و کمک به کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در محل نگهداری بیماران مبتلا به کرونا حاضر شدند،  آنها به خوبی وارد صحنه خدمت شدند و در کنار پرستاران و کادر درمانی  با ایثار و فداکاری جلوه های خدمت رسانی را در عمل اثبات کردند.

منبع: