با تلاش مبلغان؛
۳۵۰۰ برنامه مجازی ویژه دهه کرامت در استان بوشهر برگزار شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سه هزار و ۵۰۰ برنامه مجازی ویژه دهه کرامت در استان بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 53386
1399/04/16

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه کرامت امسال با توجه به وضعیت شیوع کرونا برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا، افزود: با این وضعیت، توجه به فضای مجازی یکی از الزاماتی بود که در میان فعالان فرهنگی به‌ویژه جوامع هدف سازمان از جمله، شبکه ارزشمند تبلیغی شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: مبلّغین استان با بهره‌گیری از این ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ برنامه محتوایی و تبیینی ویژه دهه کرامت برگزار کردند.

وی یادآور شد: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی، بصیرت‌افزایی مبلغین و مبلغات در مناسبت‌ها می‌تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان مؤثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بستر استفاده هرچه مطلوب‌تر شبکه تبلیغی استان از فضای مجازی در قالب برپایی حسینیه مجازی در استان فراهم شد.

وی گفت: به مناسبت دهه کرامت تهیه و ارسال سخنرانی‌های کوتاه دو دقیقه‌ای قابل بارگذاری در فضای مجازی، ارسال محتواهای تبلیغی، برگزاری مسابقه «آشنایی با زندگی‌نامه امام رضا (ع)» و سایر برنامه‌های فرهنگی از مهمترین مواردی بود که در ایام دهه کرامت توسط شبکه تبلیغی در سطح استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه دهه کرامت تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است، گفت: حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند.

منبع: