تولید نماهنگ تصویری ویژه دهه کرامت
گروه هم‌خوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص)‌ به منظور ایجاد فضای تبلیغی مناسب در ایام دهه کرامت و مناسبت‌های ویژه، اقدام به تولید دو نماهنگ تصویری جدید کرد.
كدخبر: 53090
1399/04/03

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، همزمان با آغازین روز دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(‌س) گروه همخوانی محمد رسول الله(ص)‌ با حضور در حرم آن حضرت اقدام به تولید نماهنگ «بانوی کَرَم» کرد.

این اثر در صحن‌ها و رواق‌ها و نیز در کنار ضریح مطهر آن حضرت تصویربرداری شده است. بانوی کَرَم به همت سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و با همکاری معاونت فرهنگی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تولید شده و شاعر آن آقاسی و کیومرث عبدی و تهیه‌کننده آن «علی ویسی» است.

با توجه به ولادت امام رضا(ع) در دهه کرامت، گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) نماهنگ جدید «خورشید هشتم» را نیز با حضور در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) و با همکاری معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تولید کرده است.

شاعر خورشید هشتم سیدکمال هاشم‌زاده و آهنگساز آن «علی زمانی» و تهیه‌کننده جلال شبانی است. دو اثر بانوی کَرَم و خورشید هشتم در ایام دهه کرامت از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.خورشید هشتم

 
 
 

 

منبع: