فرمانده سپاه بوشهر: انقلاب اسلامی طلایه‌دار فعالیت‌های ضداستکباری در مقیاس جهانی است
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان طلایه‌دار و پیشرو فعالیت‌های ضداستکباری در مقیاس جهانی برای دفاع از مظلومیت مردم مسلمان و مستضعف جهان گسترده شده است.
كدخبر: 50783
1399/03/13

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، سردار علی رزمجو ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) نسیمی بهاری بود که در تاریخ معاصر وزید و عصاره بزرگ‌مردان تاریخی شد که در 40 سال اخیر تمام کاخ‌های زور و ستم را درنور دیده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه حرکت امام راحل بر پایه تعالیم اسلام و قرآن کریم  است تصریح کرد: رهبری ایران چه در زمان امام راحل و مقام معظم رهبری بر پایه تعالیم اسلام و وحی و تکیه  به قدرت لایزال الهی شکل گرفته است.

وی  با بیان اینکه امام راحل در بروز انقلاب اسلامی تحول شگرفی در جهان ایجاد کرد افزود: بیانات و عملکرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شکل گیری انقلاب اسلامی ایجاد تحول و نظمی نوین در جهان بود.

رزمجو با اشاره به اینکه سخنان و فرامین امام راحل امروز مبنای فکری و سیاسی مقام معظم رهبری است تاکید کرد: بعد از رحلت امام(ره) با هدایت‌های مقام معظم رهبری مبنای فکری  امام(ره) استمرار دارد و امروز انقلاب اسلامی به‌عنوان طلایه‌دار و پیشرو فعالیت‌های ضداستکباری در مقیاس جهانی برای دفاع از مظلومیت مردم مسلمان و مستضعف جهان گسترده شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) هم انقلابی بودن را از ویژگی‌های برجسته و ممتاز  امام راحل دانست و گفت: بقا نظام وابسته به این است که یاد بزرگان نظام، اهداف و سیره آنها زنده بماند و انقلابی بودن از ویژگی‌های برجسته و ممتاز  امام بود که باید بیشتر به آن پرداخته شود.  

 حجت‌الاسلام حسین دشتی افزود: رهبر انقلاب هم در گام دوم بر انقلابی بودن تاکید دارند و می‌فرمایند نظام سازی و انقلابی بودن 2 ویژگی جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی است.

 وی 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و بیان کرد: 15 خرداد همواره مورد تاکید امام راحل بود تاریخی که باید آن را نقطه انتشار انقلابی بودن و ولایتمداری در جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: