مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:
برگزاری ۹۲ کرسی تلاوت در شبکه‌های اجتماعی استان بوشهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۹۲ کرسی تلاوت قرآن کریم در شبکه های اجتماعی در ماه رمضان خبر داد.
كدخبر: 50745
1399/03/11

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری ۹۲ کرسی تلاوت قرآن‌کریم در ماه رمضان در شبکه‌های اجتماعی توسط ادارات تبلیغات اسلامی و مراکز قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از برنامه‌های قرآنی کرسی تلاوت قرآن‌کریم برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زمینه برای تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توأم با استماع ترجمه و تفسیر از دیگر اهداف برگزاری جلسات قرآنی در شبکه‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری محافل قرآنی به صورت اجتماعی و با حضور مردم امکان پذیر نبود، لذا تدبیری اتخاذ شد که در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه برنامه اینستاگرام در روزهای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در این برنامه به صورت زنده پخش شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: این کرسی‌های تلاوت از صحفات اینستاگرام ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و بعضی از مراکز قرانی به صورت زنده در ماه رمضان پخش شد.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی و انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن و معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه‌ای برای قاریان جوان برای افزایش تجربه تلاوت از مهم‌ترین اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم دانست.

منبع: