فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک:
اجازه نخواهیم داد پرچم و بیرق شهیدان به زمین بیفتد
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک با تاکید بر ادامه مسیر شهدای والامقام گفت: اجازه نخواهیم داد پرچم و بیرقی که شهیدان در دست داشتند به زمین بیافتد و مسیر و راه آنان با اقتدار ادامه دارد.
كدخبر: 50654
1399/03/01

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، امیر دریادار دوم کورش محرابی صبح امروز در مراسم تشییع شهدای والامقام حادثه شناور نیروی دریایی  کنارک در بوشهر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهد اظهار داشت: در این حادثه 19 تن  به شهادت رسیدند که همزمان 17 تن از شهدا در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، گلستان، آذربایجان شرقی، فارس و چهار محال بختیاری تشییع و دفن می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از شهدای حادثه شناور نظامی کنارک قبلا تشییع و دفن شده است افزود: یکی از شهدای دیگر این حادثه به‌زودی تشییع و خاکسپاری می‌شود.

 فرمانده  منطقه دوم دریایی ولایت جاسک با بیان اینکه این مراسم با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد افزود: این حادثه ناگواری که اتفاق افتاد در حوزه تست سامانه‌ها و تجهیزات نوین نیروهای مسلح رخ داد و علیرغم  اینکه ما ملاحظات ایمنی را مد نظر داشتیم اما طبیعت کار به‌گونه‌ای است که در راستای توسعه و ارتقا توانمندی برخی ملاحظات پیش بینی نشده  و غیرقابل پیش بینی است.

محرابی افزود: این حادثه ناگوار یکی از حوادث پیش بینی نشده بود که بررسی کارشناسانه آن از سوی سامانه‌های ذیربط و مهندسی در دست اقدام است.

 وی، آمادگی نیروی دریایی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: ملت عزیر در نظر داشته باشند که قطره قطره خون شهدای والامقام در راستای اقتدار و برقراری امنیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده  منطقه دوم دریایی ولایت جاسک بیان کرد:  از هم مکان قول و تعهد می‌دهم که سربازان ایران اسلامی قطعا ادامه دهندگان راه شهیدان خواهند بود و به‌گونه‌ای عمل می‌شود که اجازه  نخواهیم داد پرچم و بیرقی که شهیدان در دست داشتند به زمین بیافتد و این راهی که در مسیر توسعه و پیشرفت در پیش گرفته‌ایم همچنان و با قدرت مضاعف بیشتری ادامه می‌یابد.

منبع: