قدردانی مدیر تبلیغات اسلامی بوشهر از مردم و مسئولان
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در برنامه تلویزیونی «ضیافت ماه» از مقامات کشوری، استانی و مردم برای برگزاری مطلوب مراسمات شب‌های قدر تقدیر کرد.
كدخبر: 50641
1399/02/31

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «ضیافت ماه» با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین و مؤمنات در این ماه ضیافت الهی به ویژه قبولی طاعات و عبادات مومنین در لیالی ارزشمند قدر گفت: از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم در برنامه‌های لیالی قدر و اهتمام آن‌ها نسبت به رعایت پروتکل و دستورالعملی که توسط وزارت بهداشت برای لیالی قدر تدوین شده بود، تشکر کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار  کرد: مؤمنین با رعایت پروتکل بهداشتی و با اهتمام لازم نسبت به برنامه‌های دینی اقدام کردند و مساجد ما میزبان افرادی بودند که در این لیالی ارزشمند با حضور در مساجد و تضرع به درگاه الهی مشغول راز و نیاز بودند.

وی افزود: قطعا توصیه‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری که در حقیقت راهگشای این فرصت طلایی بودند را پاس می‌داریم و سپاسگزاریم و برای سلامتی معظم له دعا می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: جا دارد از همه کسانی که در تدوین دستورالعمل نقش ایفا کردند، از وزیر بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح ملی و همین‌طور مسئولین استانی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، استاندار و ستاد مبارزه با کرونا در استان که در حقیقت برای دغدغه مقام معظم رهبری اهتمام لازم را داشتند و فرصت را ایجاد کردند تا مومنین با حفظ نکات بهداشتی در مساجد گرد هم آیند که تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: