فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
تمام آثار و برکات دفاع مقدس باید احیاء و حفظ شود
سردار رزمجو گفت: تمام پدیده های دوران دفاع مقدس حماسه بوده و باید تمام آثار و برکات دفاع مقدس احیا و حفظ شود و تلاش کنیم حماسه های رزمندگان اسلام به خوبی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.
كدخبر: 50638
1399/02/30

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، «سردار علی رزمجو» صبح روز سه شنبه (30 اردیبهشت)  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: تمام عملیات‌های دفاع مقدس غرور آفرین و عزت بخش بودند .

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه تمام آثار و برکات دفاع مقدس باید احیا و حفظ شود تصریح کرد: تمام پدیده های دوران دفاع مقدس حماسه بود و حماسه های رزمندگان اسلام به خوبی باید به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر نقش به سزایی در عملیات‌های زمینی، هوایی، دریایی، رفع تهدیدات و مبارزه رودررو با آمریکایی ها داشتند بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تجربیات ۴۰ ساله خود و با توجه به فراز و نشیب ها در طول تاریخ قوی و قدرتمند شده است.

 

سردار رزمجو با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی عزتمند در اوج اقتدار است تصریح کرد: عوامل به وجود آورنده این قدرت حول محور فرمایشات فرمانده کل قوا حرکت می کنند.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: قدرتمند شدن برای حفظ ارزش ها، فضائل انسانی و تمامیت ارضی است و این قدرت مبتنی بر فطرت انسانی است و نه تسلیحاتی.

 

وی در ادامه یادآور شد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عینیت پیشرفت مبتنی بر ارزش‌هاست.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه مسئولیت وسیله خودسازی و آزمایش الهی است متذکر شد: خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت به لشکریان دین خداست.


 

منبع: