حجت‌الاسلام سروستانی خبر داد:
اهدای ۲۳۰ بسته حمایتی به فعالان قرآنی استان بوشهر در قالب رزمایش مواسات
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بازدید از رزمایش اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر از اهدای ۲۳۰ بسته حمایتی به فعالان قرآنی در قالب رزمایش مواسات خبر داد.
كدخبر: 50632
1399/02/30

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در حاشیه بازدید از رزمایش اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر از اهدای ۲۳۰ بسته حمایتی به فعالان قرآنی آسیب دیده از کرونا در قالب رزمایش مواسات خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان در تهیه و اهدای این بسته‌های حمایتی، اظهار داشت: فعالان قرآنی، مؤسسات و مراکز قرآنی که در جریان شیوع بیماری کرونا و پیدایش شرایط جدید دچار مشکلات شده‌اند نیازمند حمایت هستند و این اقدام ارزشمند اتحادیه قرآنی استان قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه  با اجرای طرح کمک مؤمنانه قطعا به بسیاری از خانواده‌های نیازمند کمک می شود، اضافه کرد: ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی است.

در ابتدای این مراسم ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان بوشهر به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در سطح استان پرداخت.

منبع: