در راستای مبارزه با کرونا؛
تولید ماسک و دستکش به همت بانوان و برادران بسیجی شهرستان دشتی
سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش به همت بانوان و برادران بسیجی در حال تامین ماسک و دستکش مورد نیاز مردم و بیمارستان هستند.
كدخبر: 47900
1399/01/08
به گزارش مبشرین به نقل از مهر، از شروع ویروس کرونا در کشور کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش به همت سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در شهرها و روستاها با هدف رفع مشکلات مردم راه اندازی شده و این روزها عزیزان با تلاش‌های بی وقفه مشغول به تولیدات خود هستند تا بتوانند نیاز ضروری مردم را تأمین کنند.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضاع (ع) شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تولید ماسک و دستکش در تمامی بخش‌های شهرستان راه اندازی شده است، گفت: روزانه حداقل ۵ هزار ماسک در بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی افزود: این ماسک‌ها در مکان‌های پرتردد و اماکن شلوغ توزیع می‌شود.

غضنفری از راه اندازی کارگاه دستکش در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با توافقی که با مجموعه بهداشت و درمان صورت گرفت تیم‌هایی از پایگاه مقاومت بسیج در اختیار مجموعه بهداشت و درمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند، ادامه داد: امیدواریم مردم توصیه‌های بهداشتی که عزیزان ما در مجموعه بهداشت و درمان دارند جدی بگیرند و در خانه ماندن را در این روزها ترجیح بدهند تا انشاالله هرچه سریع‌تر بتوانیم شاهد قطع زنجیره‌ای این ویروس در سطح استان و کشور باشیم.

منبع: