لبیک پزشکان عراقی به ندای آیت‌الله سیستانی
پزشکان عراقی در واکنش به قدردانی آیت‌الله سیستانی از کادر پزشکی در شرایط شیوع کرونا عزم خود را بیش از پیش جزم کرده و به مداوای بیماران کووید ۱۹ پرداخته‌اند.
كدخبر: 47881
1399/01/06

به گزارش  مبشرین به نقل از پایگاه خبری الکفیل، آیت‌الله العظمی سیدعلی سیستانی، از مراجع بزرگ عراق، ضمن پاسخ به سؤالاتی درباره کرونا، از تلاش‌ کادر پزشکی و بیمارستانی در مقابله با این بیماری تقدیر کرده است و این امر انگیزه‌ای معنوی برای کادر پزشکی عراق بوده و آنان را به خدمات‌رسانی بیشتر تشویق کرده است.

اسامه عبدالحسن، پزشک عراقی، در این باره می‌گوید: پس از اینکه آیت‌الله سیستانی تلاش کادر پزشکی را مانند حرکت مجاهدان در میادین نبرد توصیف کردند، برای ما مایه افتخار بود و باید بیشتر تلاش کنیم.

احسان الفرج، ارتوپد عراقی، نیز اظهار می‌کند: تقدیر مرجعیت دینی عراق از کادر پزشکی و بیمارستانی بیانگر نگاه ویژه ایشان به کارکنان بخش پزشکی است و انگیزه معنوی بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

همچنین، سمیر غافل، رئیس کادر پزشکی بیمارستان «الحسینی» کربلا، می‌گوید: در شرایط خاص کنونی کادر پزشکی عراق در خط مقدم مقابله با کروناست و همان طور که در روند آزادسازی عراق در نبرد با تروریست‌های داعش، در پشت جبهه از مجاهدان حمایت می‌کردیم، امروز نیز در خط مقدم رویارویی با کرونا ایستاده‌ایم./ایکنا

منبع: