حجت‌الاسلام سروستانی:
دومین جشنواره قلم‌های آسمانی استان بوشهر برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.
كدخبر: 47872
1399/01/06


به گزارش مبشرین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی 6 فروردین 99 اظهار داشت: پوستر فراخوان دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی استان بوشهر منتشر شده است و شرکت‌کنندگان تا ۲۵ فروردین ۹۹ جهت ارسال آثار به این جشنواره فرصت دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این جشنواره در چهار بخش؛ تألیفات دینی، مقالات دینی، پایان‌نامه‌های دینی و نشریات دینی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی: ghalamasemani@gmail.com  برای دبیرخانه ارسال کنند.
وی اضافه کرد: در بخش تعریفات دینی کتاب‌های ارسالی باید با موضوع دینی و در سال ۹۷ و یا ۹۸ منتشر شده باشند و همچنین در بخش مقالات دینی و مقالات ارسالی باید با موضوع دینی حداقل در ۱۰ صفحه و به روش علمی به نگارش درآمده باشند.
حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بخش پایان‌نامه‌های دینی پایان‌نامه ها باید در یکی از دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوعات دینی و مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آثار مربوط به بخش نشریات دینی شامل یکی از محورهای تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس می‌شود و باید آثار در سال ۱۳۹۸ در یکی از مطبوعات مکتوب محلی منتشر شده باشند.
وی افزود: در دومین جشنواره قلم‌های آسمانی بخش دیگری تحت عنوان بخش ویژه دارای سه محور جداگانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و شهید قاسم سلیمانی به بخش‌های چهارگانه اضافه شده است و شرکت‌کنندگان در این بخش آثار خود شامل تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس را که در مطبوعات محلی منتشر شده باشند به دبیرخانه ارسال کنند.
حجت‌الاسلام سروستانی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: آئین اختتامیه این جشنواره اردیبهشت ماه برگزار، و از برگزیدگان هر بخش با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

منبع: