مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم آیات تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی فیلم آیات قرآنی استان بوشهر تمدید شد.
كدخبر: 47859
1399/01/03

به گزارش مبشرین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور در این ارتباط بیان کرد: جشنواره فیلم آیات قرآنی هر دوسال یکبار در راستای گسترش فعالیت فرهنگی قرآن و عترت برگزار می شود که سومین دوره این جشنواره در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم مستند، انیمیشن و نماهنگ برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره آذرماه سال جاری منتشر شد، افزود: علاقمندان می توانند آثار و تولیدات خود را تا پایان خرداد 99 به دبیرخانه جشنواره مستقر در انجمن سینمای جوان دفتر بوشهر ارسال کنند.
کرمپور عنوان داشت: آثار قابل توجهی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده امید است با تمدید این رقم افزایش یابد.  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: به نفر اول هر بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی و نفرات دوم و سوم لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
لازم به توضیح است پیش از این مقرر بود آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم آیات قرآنی فروردین ماه 99 برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این آیین در سه ماهه دوم سال آینده با حضور مسئولین کشوری و استانی در بوشهر برگزار می شود.

منبع: