دفتر امام جمعه دلوار کارگاه تولید دستکش بهداشتی یک‌بار مصرف شد
با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به دستکش یک‌بار مصرف بهداشتی دفتر امام جمعه دلوار در اختیار کارگاه تولید دستکش بهداشتی یک‌بار مصرف قرار گرفت.
كدخبر: 47846
1399/01/02

به گزارش مبشرین به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام علی زاهد دوست اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به دستکش یک‌بار مصرف بهداشتی، تصمیم گرفتیم یک کارگاه تولیدی را راه‌اندازی کنیم تا نقش ناچیز خود را در یاری‌رساندن به مردم و خادمین سلامت ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: این کارگاه تولید دستکش یک‌بار مصرف به همت ستاد نماز جمعه بخش دلوار راه‌اندازی شده و به دلیل کمبود مکان دفتر امام جمعه را در ایام تعطیلات و حتی بعدازآن در اختیار کارگاه قرار داده‌ایم.

امام جمعه دلوار تأکید کرد: این کارگاه، در دو نوبت فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰۰ جفت دستکش یک‌بار مصرف بهداشتی را دارد.

زاهد دوست افزود: با توجه به نیاز مردم در منطقه و اعلام آمادگی داوطلبان مردمی جهت همکاری، در روزهای آینده ظرفیت تولیدی کارگاه افزایش نیز خواهد یافت.

وی بیان کرد: این کارگاه تولیدی، روزانه و در چند نوبت ضدعفونی می‌شود تا دستکش‌های تولیدشده بدون هیچ‌گونه آلودگی احتمالی به دست مردم برسند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: این کارگاه باهمت مردم تجهیز شده، بنابراین دستکش‌های تولیدشده به صورت رایگان و با اولویت مردم بخش دلوار توزیع خواهد شد.

منبع: