امام جمعه بوشهر:
تاریخ بندر ریگ پر از مظلومیت و در عین حال پرشکوه و استوار است
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه متأسفانه بندر ریگ در روند توسعه و پیشرفت خود قرار نگرفته، تاریخ این بندر را تاریخی پر از مظلومیت و در عین حال پرشکوه، استوار، پایدار عنوان کرد.
كدخبر: 47830
1398/10/04

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، اعضای ستاد نماز جمعه بندر ریگ به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین این بندر به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در این بندر، امروز با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این دیدار با بیان اینکه مردمان بندر ریگ، مردمانی بزرگ و شریف هستند، تصریح کرد: قبل و بعد از انقلاب، بندر ریگ همیشه مایه افتخار و عزت بوده و بخشی از تاریخ پرشکوه استان بوشهر منوط به این بندر است.

 امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از مسئولین ستاد نماز جمعه بندر ریگ، این ستاد را یکی از موفق‌ترین ستادهای نماز جمعه و نماز جمعه‌های استان بوشهر دانست.

وی با بیان اینکه متأسفانه بندر ریگ در روند توسعه و پیشرفت خود قرار نگرفته، تاریخ این بندر را تاریخی پر از مظلومیت و در عین حال پرشکوه، استوار، پایدار عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر همچنین بندر ریگ را یکی از بندرهای واقعاً مستعد در تمامی ابعاد از جمله فرهنگ دانست و گفت: لازم است سند چشم انداز بندر ریگ به عنوان یک بندر بین المللی در تمام زمینه‌ها در افق 1410 تنظیم شود تا به عنوان یکی از بهترین بنادر شمال استان بوشهر مطرح شود؛  بندر ریگ، بندر استواری، بیداری و عظمت استان بوشهر است.

منبع: