برگزاری سومین دوره جشنواره ملی «باب الهدی» در بوشهر
پولاد، از میزبانی بوشهر برای برگزاری سومین دوره جشنواره ملی «باب‌الهدی» با هدف آشنایی اعضای‌ کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد با سیره و سبک زندگی حضرت امام هادی علیه‌السلام و تولید محتوای مناسب در این زمینه خبر داد.
كدخبر: 45805
1398/09/23

نشست هماهنگی سومین دوره جشنواره ملی «باب‌الهدی» در استان بوشهر برگزار شد.

 

 

 

«علیرضا پولاد»  در این رابطه گفت: جشنواره ملی «باب‌الهدی» با هدف آشنایی اعضای‌کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد با سیره و سبک زندگی حضرت امام هادی علیه‌السلام و تولید محتوای مناسب حول محورهای بارز زندگی آن حضرت برای سومین سال متوالی برگزار می شود .

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی‌کانونهای فرهنگی هنری مساجد بوشهر، شناسایی افراد مستعد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر را از دیگر اهداف میزبانی این دوره از جشنواره ملی باب الهدی برشمرد.

 

 

 

پولاد ادامه داد: این جشنواره در قالب سرود برگزار می شود و کلیه گروه‌های سرود فعال در مساجد کشور و علاقه‌مندان به هنر سرود می‌توانند آثار خود را در این جشنواره ارائه کنند منوط بر این که آثار و سرودهای آنها مرتبط با حضرت امام هادی علیه‌السلام باشد.

 

 

 

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد بوشهر تاکید کرد: جشنواره ملی «باب الهدی» مختص برادران است و هرگروه می‌تواند ۲ اثر مرتبط با محورهای جشنواره را به ستاد برگزاری جشنواره ارسال ‌کند. اختتامیه جشنواره هم ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

 

 

 

 

منبع:منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور