مدیر دارالقرآن بسیج کشور ؛
برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآن بسیج در ۵۰۰ نقطه از کشور/ مرحله استانی بهمن‌ماه
مدیر دارالقرآن بسیج کشور از آغاز مرحله ناحیه‌ای مسابقات بسیج در بیش از ۵۰۰ نقطه از کشور خبر داد و گفت: این مسابقات تا جمعه ادامه دارد و مرحله استانی بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
كدخبر: 44705
1397/09/28

به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری فارس، مرحله ناحیه‌ای مسابقات سراسری قرآن بسیج به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و جمعه ۳۰ آذر‌ماه به پایان می‌رسد.

برگزاری مسابقات بسیج در ۴ بخش و ۴ مرحله

محمد ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از برگزاری این رقابت‌ها در ۴ بخش خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در بخش‌های کتبی، آوایی، هنری و پژوهشی  ویژه گروه‌های صالحین و آحاد بسیجیان خواهر و برادر و در سه مرحله حوزه، ناحیه و استان برگزار می‌شود که مرحله حوزه‌های بسیج آبان‌ماه برگزار شد و مرحله ناحیه‌ای هم‌اکنون در حال برگزاری است. همچنین مرحله استانی دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بخش‌های هنری و پژوهشی مسابقات در سطح کشور خبر داد و گفت: مسابقات کتبی و آوایی تا مرحله ناحیه برگزار خواهد شد اما مسابقات بخش های هنری و پژوهشی در سطح کشور برگزار و نفرات برتر به عنوان برترین‌های کشور معرفی و تجلیل می‌شوند.

سوره لقمان و قهرمان قرآنی محور‌های بخش هنری مسابقات

ذوالفقاری درباره موضوعات بخش هنری مسابقات گفت: در بخش عکس علاقه‌مندان باید آثار خود را با موضوع خانواده قرآنی در قالب یک سی دی، در بخش خوشنویسی براساس آیه ۱۷ سوره مبارکه لقمان و در بخش مستند قرآنی باید آثار موضوعات  قهرمان قرآنی شما کیست؟ و حلقه‌های قرآنی صالحین برای ما ارسال کنند که در بخش مستند باید آثار در قالب مستند ۵ دقیقه‌ای به دبیرخانه مسابقات ارسال شود.

مدیر دارالقرآن بسیج کشور درخصوص بخش پژوهشی مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان این بخش باید مقاله خود را از میان یکی از موضوعات ایده‌های قرآنی نوین و کاربردی در بسیج و سبک زندگی قرآنی و حمایت از کالای ایرانی، آماده و به رایانامه فارسی به آدرس dar.alquran@mailfa.com  ارسال کنند.

منبع: