مشارکت۴۴هزارنفری در طرح ملی حفظ کارکنان دولت/ تمدید مهلت ثبت نام
درراستای تحقق طرح ملی حفظ قرآن و با هدف فرهنگ سازی سبک زندگی قرآنی در طرح ملی حفظ کارکنان دولت تا کنون ۴۴ هزار نفر مشارکت داشته اند.
كدخبر: 44697
1397/09/28

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، آزمون طرح ملی حفظ قرآن کارکنان دولت تا سوم دی ماه تمدید شد و تا کنون ۴۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

این آزمون درراستای تحقق طرح ملی حفظ قرآن و با هدف فرهنگ سازی  سبک زندگی قرانی  از اواخر آبان ماه برای کارکنان دولت آغاز شده است  که تا سوم دی ماه تمدید شد.

  این دوره با محوریت حفظ سوره های ناس تا زلزال و بخشی از  طرح بشارت ۱۴۵۲ است که با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور در حال برگزاریست .

بر همین  اساس برای  کارکنانی که در این دوره شرکت کرده و در آزمون پایانی  آن موفق شوند ۸ ساعت ضمن خدمت محاسبه خواهد شد.

  تا کنون بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی در این دوره مشارکت کرده اند که وزرات جهاد کشاورزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و نهاد های تابعه ریاست جمهوری، وزارت علوم تحقیقات فناوری  بیشترین سهم شرکت در این آزمون را داشته اند.

همچنین وضعیت آمار مشارکت کننده کارکنان دولت در دوره آموزش ضمن خدمت«سبک زندگی دینی با محوریت حفظش و مفاهیم سوره های جزء۳۰» بر تفکیک استان ها تهران، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس از برترین استان های شرکت کننده هستند.

 دوره به صورت الکترونیکی برگزار شده و تمام فرآیند ثبت نام و آزمون و دریافت گواهینامه بصورت غیر حضوری و الکترونیکی خواهد بود . علاقه مندان می توانند در سایت  quranedu.ir ثبت نام کرده و در آزمون پایانی در تاریخ  اول، دوم، سوم دی ماه برگزار خواهد بود.

همچنین از آنجایی که این آزمون به صورت الکترونیک برگزار می شود می توانند حتی در روز آزمون نیز ثبت نام کرده و در این دوره شرکت نمایند.

منبع: