تجلیل از فعالان کمپین «محمد، رسول‌ انسانیت» در مصر
در آیین اختتامیه فعالیت‌ کمپین «محمد رسول انسانیت» در استان سینای شمالی مصر، از ۵۵ مبلغ و امام جماعت فعال در این کمیپن تجلیل شد.
كدخبر: 44674
1397/09/27

به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد» مصر؛ در این مراسم که دیروز (۲۶ آذرماه) به همت اداره اوقاف استان سینای شمالی مصر برگزار شد، محمد عبدالفضیل شوشه، استاندار سینای شمالی از ۵۵ ائمه جماعت و مبلغان فعال که در کمپین مشارکت داشتند، تجلیل کرد.
 
همچنین در مراسم اختتامیه این کمپین که با حضور فعالان رسانه‌ای برگزار شد، از ۱۲ حافظ قرآن، برگزیدگان برخی مسابقات در حوزه محیط زیست و گردشگری تجلیل به عمل آمد.
 
شیخ محمد العش، مدیر اداره اوقاف سینای شمالی با اشاره به اینکه کمپین به تمامی اهداف خود دست یافت، اظهار کرد: در این کمپین ۸۰۰ امام جماعت مسجد شرکت کردند و اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پروش نیز اداره اوقاف را در اجرای این کمپین یاری کردند.
 
وی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای اجرای دو کمیپن دیگر هستند، افزود: کمپین نخست با عنوان «اسلام میانه‌رو» و کمپین دوم با عنوان «ارزش‌های اخلاقی پیامبر» اجرا خواهد شد و وزیر اوقاف مصر و استاندار سینای شمالی برای اجرای این دو کمپین نظارت خواهند داشت.
 
در این مراسم که با اجرای سرود دینی همراه بود، هشام الخولی معاون استاندار، ابراهیم ابو شعیره و رحمی بکیر نمایندگان مجلس مصر و عوامل اجرایی کمپین حضور داشتند. کمپین «محمد رسول انسانیت» در طول ماه ربیع‌الاول(۱۸ آبان تا ۱۷ آذر) برگزار برگزار شد./ایکنا

منبع: