آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها 30 آذر برگزار می‌شود
آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها، معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌ها جمعه 30 آذرماه به صورت هماهنگ در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.
كدخبر: 44615
1397/09/26

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌های زیارتی و همچنین معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها جمعه ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.

 در این آزمون عناوین درسی مختلفی پیش‌بینی شده است، به طوری که مدیر و معاونان کاروان‌ها باید به ۱۰ سؤال احکام و مناسک، ۲۰ سؤال زبان عربی، ۲۰ سؤال قوانین و مقررات عربستان، ۲۰ سؤال جغرافیای عربستان، ۱۰ سؤال کامپیوتر، ۲۰ سؤال شرح وظایف و ۱۱ سؤال نظرسنجی که به صورت تستی است، پاسخ دهند.

همچنین مأموران اجرایی کاروان‌ها و مجموعه‌ها نیز باید به ۱۵ سؤال احکام و مناسک، ۲۵ سؤال زبان عربی، ۲۵ سؤال قوانین و مقررات عربستان، ۲۵ سؤال جغرافیای عربستان، ۱۰ سؤال کامپیوتر و ۱۱ سؤال نظرسنجی پاسخ دهند.

داوطلبان شرکت در آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌های زیارتی و همچنین معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی می‌توانند از ۲۶ آذرماه به سامانه آموزش مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

به گزارش فارس، این آزمون به صورت همزمان در مراکز استان‌ها به استثنای استان ایلام و شهرستان کاشان برگزار می‌شود. حوزه امتحانی متقاضیان استان ایلام، استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

منبع: