هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد باید نمود داشته باشد
سعادتی گفت: هم‌افزایی پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری باید نتیجه خود را در مساجد نشان دهد.
كدخبر: 44554
1397/09/25

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان؛ «سعید سعادتی» با اشاره به تشکیل کارگروه مشورت هم‌افزایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بسیج و سپاه از اول انقلاب تاکنون همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی موفق بودند و دستاوردهای خوبی داشتند، بنابراین همکاری بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری می‌تواند این دستاوردها را به صحنه مساجد بیاورد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت عظیم و فوق‌العاده خود می‌تواند هم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هم سایر ظرفیت‌های فرهنگی نظام را مدیریت و راهبری کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه با تمام تلاش‌هایی که انجام گرفته است هنوز بخش قابل توجهی از مردم کشورمان پیرامون مساجد فعالیت نمی‌کنند، اظهار کرد: اعضای بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و هم‌افزایی گروه‌های بیشتری از مردم به ویژه نسل جوان را به مساجد جذب کنند.

 

سعادتی با انتقاد از هم‌افزایی اندک میان نیروهای فعال در حوزه فرهنگ در کشور گفت: هم‌افزایی میان پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری باید نتیجه خود را در کف مساجد نشان دهد به طوری که مردم به صورت ملموس نتیجه این همکاری را مشاهده کنند.

 

وی افزود: ان‌شاءالله نتیجه تشکیل کارگروه مشترک هم‌افزایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین جذب بیشتر مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد باشد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: هر چقدر همکاری میان نهادهای مختلف مسجدی و مردمی بیشتر شود اولا ضریب نفوذ مساجد در کشور بیشتر می‌شود ثانیا سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن شکل می‌گیرد.

منبع: