امام جمعه بوشهر:
معاهده‌های آمریکا و اروپا ابزاری برای رصد اطلاعات اقتصادی و سیاسی است
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه معاهده‌های آمریکا و اروپا ابزاری برای رصد اطلاعات اقتصادی و سیاسی است گفت: معاهده FATF که بیگانگان برای نفوذ و تهاجم اقتصادی طراحی کرده‌اند با نگاه استکباری در راستای رصد اطلاعات و مدیریت اقتصادی کشورها است.
كدخبر: 44510
1397/09/24

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه ملتی که شهادت یک موفقیت بداند شکست ناپذیر می‌شود اظهار داشت: ملتی که اوج کمال انسانی در شهادت می‌داند و بر آن ایمان دارد بی تردید به خود ترس و هراس راه نمی‌دهد و هیچ نیرویی نمی‌تواند آن‌را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جوانان ایران اسلامی را انقلابی و استکبار ستیز دانست و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی اکنون در تمام امور حضور جدی دارند چراکه مدافع حرم خارج از مرزهای ایران همین جوانان انقلابی هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بصیرت جوانان انقلابی ایران اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان امروز با انقلاب رشد کرده‌اند بصیر، هوشمند، فهمیده و آگاه شده‌اند و آماده مقابله با دشمنان از جمله آمریکا و دیگر دشمنان که غرق در لجن سیاسی، اخلاقی و دیگر فسادها قرار دارند هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا از هر جنایتکاری، جنایتکارتر است افزود: اعتماد به آمریکا، کشورهای اروپایی و جنایتکاران جنگی حمایت از جنایتکاران محسوب می‌شود چراکه نفوذ این کشورها در دیگر کشورها برای تامین منافع‌شان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکا، تابستان گذشته را برای ایران  تابستان داغی پیش بینی کرده بود تصریح کرد: آنان فشارهای اقتصادی و سیاسی برای ایران در تابستان گذشته طراحی کرده بودند ولی تابستان گذشت و هیچ غلطی از سوی آمریکا و ایادی‌ آنان دیده نشد و در این راستا جوانان و مردم ایران اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری،  با حضورشان در صحنه نشان دادند که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: ملت ایران بیدار، آگاه و هوشیار است و فریب توطئه دشمنان نمی‌خورد و مسئولان در این راستا باید بیدار باشند و با دشمنان در همه عرصه‌ها مقابله کنند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: برنامه‌های این عرصه باید به نحوی طراحی شود که آثارش در کشور نمایان باشد.

وی به معاهده FATF پرداخت و با بیان اینکه این معاهده اقتصادی بیگانگان طراحی کرده‌اند خاطر نشان کرد: معاهده FATF برای رصد اطلاعات اقتصادی و مدیریت سیاسی اقتصادی کشورها طراحی شده و آنان در پی ایجاد مشکلات اقتصادی کشورها هستند.

بیشتر بخوانید

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا و اروپا بزرگترین مرکز پولشویی و تجاوزات اقتصادی است افزود: کجا به گروه‌های تکفیری و داعشی اجازه عملیات اقتصادی داده می‌شود که کشورهای‌های حامی تروریست این اجازه را صادر می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری  با بیان اینکه هیچگاه بیگانگان در طول تاریخ خیر ایران نخواستند تصریح کرد: کدام معاهده و قرارداد آمریکا و کشورهای اروپایی به سود ایران تاکنون عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تهاجم اقتصادی آمریکا علیه ایران را آخرین تیر مقابله با انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آخرین تیر ترکش آمریکا و اروپایی‌ها تهاجم اقتصادی است و هر گاه آنها با پافشاری ما را به یک تعهد پایبند می‌کنند هدف آن نفوذ، تهاجم اقتصادی و به تنگنا کشیدن انقلاب است.

امام جمعه بوشهر افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی برای ایجاد مشکل و به چالش کشیدن ایران اسلامی در معاهده‌ها و پیمان‌های اقتصادی،  معاهده FATF  را مورد تاکید قرار می‌دهند که با مسئولان در این عرصه هوشیارانه‌تر عمل کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه اسلام بزرگترین مرکز سلامت و معادلات اقتصادی است گفت: اسلام بزرگترین مرکز سلامت اقتصادی است و هدف غربی‌ها از طرح‌های اقتصادی تسلیم اقتصادی و سپس تسلیم سیاسی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: با وجود هدایت‌های مقام معظم رهبری و مردم و جوانان آگاه و بصیر، دشمنان نمی‌توانند به حریم انقلاب اسلامی تجاوز کنند.

منبع: