طرح «بشارت ۱۴۵۱» در شبکه‌های اجتماعی
مبشرین: طرح فراگیر قرآنی «بشارت ۱۴۵۱» در ایام ماه مبارک رمضان و روزهای تابستان ۹۶ با محوریت سوره‌های «ملک» و «واقعه» در اشکال مختلف، تلفنی، پیامکی و اینترنتی برگزار می‌شود.
كدخبر: 4450
1396/03/11

به گزارش مبشرین، طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۱» به همت شبکه قرآن و معارف سیما و با همکاری نهادهای مختلف قرآنی کشور در ایام ماه مبارک رمضان و تابستان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در شبکه اجتماعی اینستاگرام و با قرار دادن طرح-بشارت# بر روی هر پست محتوایی و یا از طریق شبکه تلگرام، اثر خود را به ادمین کانال رسمی خبرگزاری ایکنا به نشانی iqnanews_admin@ ارسال کنند. آثار می‌تواند عکس، تایپوگرافی، خوشنویسی و... باشد.
طرح ۱۴۵۱ امسال با محوریت دو سوره از قرآن کریم یعنی سوره‌های «ملک» و «واقعه» اجرا می‌شود. سوره ملک طی ماه رمضان و پس از ایام ماه مبارک رمضان و در روزهای تابستان ۹۶ نیز شاهد آغاز فاز دوم این طرح فراگیر ملی خواهیم بود که محوریت آن سوره مبارکه «واقعه» خواهد بود، همچنین قرار است، شهریورماه، اختتامیه این طرح در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شود.
طرح فراگیر قرآنی بشارت ۱۴۵۱ با همکاری نهادهای مختلفی برگزار می‌شود که خبرگزاری ایکنا به عنوان متولی بخش شبکه‌های اجتماعی با این طرح همکاری داشته و جمع‌آوری و داوری آثار را برعهده دارد.

منبع: