طی جلسه ای در شبکه قرآن؛
عملکرد دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ تشریح شد
جلسه تشریح عملکرد دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ برگزار شد.
كدخبر: 44202
1397/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، جلسه هماهنگی و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از سوی نهادها و دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح ملی حفظ قرآن کریم بشارت ۱۴۵۲ در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تشکر از همراهی مشارکت کنندگان در این طرح ملی_قرآنی، بر هم افزایی و هم‌دلی بین دستگاه‌ها و نهادها در راستای بهتر برگزار شدن این طرح تاکید کرد.

سرعت بخشیدن به ایجاد سامانه حفظ قرآن کریم، تهیه و تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متناسب با طرح، برگزاری همایش بزرگ دانش آموزان در مشهد، فعالیت گسترده آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بسیج در سطح کشوری، برگزاری جشنواره با محوریت طرح و برگزاری آزمون الکترونیکی حفظ برای کارکنان دولت از مهمترین مواردی بود که نمایندگان حاضر در جلسه به تشریح آن پرداختند.

یادآور می‌شود، این جلسه با حضور نمایندگان شبکه قرآن و معارف سیما، معاونت صدا رسانه ملی، وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، دارالقرآن، بسیج مستضعفین، جهاد دانشگاهی(خبرگزاری ایکنا)،‌ نیروی انتظامی و کانون فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

منبع: