رئیس شورای تبلیغات اسلامی بوشهر:
مسئولان خدمات‌دهی به مردم را بیشتر کنند/ لزوم رفع مشکلات
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولان خدمات‌دهی به مردم را بیشتر کنند.
كدخبر: 44198
1397/09/15

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، نصرالله شفیعی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گناوه اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: عدد چهل در فرهنگ دینی و ملی ما جایگاه خاصی دارد و در هرحوزه ای بر این عدد تمرکز شده است و به همین خاطر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از این جهت یک نقطه عطف و دارای حساسیت خاص و ویژه است.

شفیعی اضافه کرد: همانگونه که همه دوستداران و علاقمندان انقلاب در تلاشند تا در برگزاری چهلمین سال انقلاب  خاطره ای و چهره خوب از خدمات انقلاب در طول چهل سال که مایه افتخار است ارائه شود دشمنان این نظام اسلامی نیز در تلاشندتا شیرینی چهلمین سالگرد انقلاب در کام مردم تلخ شود .

وی افزود: همانگونه که خداوند فرموده «فان حزب الله هم الغالبون » بدون تردید حزب خدا پیروز خواهد شد و این نکته را به عنوان وعده تخلف ناپذیر الهی باید همواره در نظر داشته باشیم و بدون تردید با اعتقاد به آیات قرآن و بررسی در گفتمان این آیات این نکته را می توان دریافت و مجموعه و چکیده علوم قران امید به پیروزی حق و نابودی باطل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: تمام تبلیغاتی که دشمنان در جهت ناامیدی مردم به کار می برند یاوه گویی و صحبت بی اساس ناشی از عدم شناخت حق است زیرا انقلاب  اسلامی بر پایه حق بنا شده است و راه خود را بر پایه حق و حقیقت ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز مهم و ضروری است حضور و نقش آفرینی ما در این رابطه است بنابراین ما با فعالیت خود می‌توانیم این حرکت به سوی حق را سرعت ببخشیم یا با ضعف خود از این حرکت و سرعت بکاهیم  که بستگی به عملکرد ما دارد.

شفیعی گفت: همه ما در چنین شرایط زمانی حساس مسئولیتی خطیر و سنگین برعهده داریم و باید با تمام توان در راستای سرعت بخشی و خدمت به مردم حرکت کنیم.

وی  بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت چهلمین سالگرد انقلاب  با برنامه ریزی در سطح ملی، نماینده ولی فقیه در استان‌ها با حکمی که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و نماینده مقام معظم رهبری صادر کردند رئیس شورای سیاست گذاری و راهبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  دراستان معرفی شد و به همین نسبت ائمه جمعه شهرها به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و راهبردی  فعالیت خواهند کرد و فرمانداران، بخشداران، و مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی بدون تردید مسئولیتی سنگین و اساسی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به عنوان مسئول اجرایی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با همکاری سایر نهادها فعالیت می کنند گفت: انتظار می رود در یک فضای هماهنگ و وحدت و دوستی بتوان نسبت به این امانت که در این برهه زمانی بر عهده ما گذاشته شده به نحو احسن ادای دین کنیم و امانتدار خوبی باشیم.

وی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب کارگروه هایی هم تشکیل شده است که این کارگروه‌ها در سطح استان و شهرستان هستند و در سطح بخش هم وابسته به نظر بخشداران و مدیران کارگروه‌ها را می توانند تشکیل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اختصاص به دهه فجر ندارد و  دهه فجر برنامه های خاص خود را دارد و طوری نیست که تداخلی  صورت بگیرد.

وی با اشاره به کارگروهای مختلف ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح شهرستانها گفت: کارگروهای اجرایی شامل ارتباطات و اطلاع رسانی با مسئولیت فعالین حوزه طبق نظر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اصناف و بازاریان با مسئولیت اتاق اصناف شهرستان، امور نمایشگاه با مسئولیت فرماندار، مساجد و تشکل های مذهبی با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی، ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج با مسئولیت رده مقاومت در سطح شهرستان، دانشجویی با مسئولیت یکی از ذانشگاه های فعال  با نظر ستاد شهرستان، روستایی و عشایری با مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی، زنان و خانواده با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری، فرهنگیان و دانش آموزی با مسئولیت اداره آموزش و پرورش، فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضاسازی و خدمات شهری با مسئولیت شهرداری، کارگری و کارآفرینی با مسئولیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات، نهادها و سازمان ها با مسئولیت روابط  فرمانداری، ورزش وجوانان با مسئولیت اداره ورزش و جوانان، همیاری و خدمت رسانی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان،  ۱۸ کارگروه اجرایی در سطح شهرستان ها است.

شفیعی اضافه کرد: شهرستان گناوه که همواره در برگزاری برنامه ها بسیار خوب عمل کرده است انتظار می رود با همکاری، وحدت و انسجام و یکدلی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نیز  به خوبی برگزار شود.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن حماسه ۹ دی، امید است با وحدت و همدلی و برای اینکه همواره آمادگی مبارزه با فتنه گران حفظ شود و دشمنان نتوانند در صفوف متحد ملت رخنه کنند این آیین نیز امسال هر چه باشکوه تر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

منبع: