مجری آمریکایی از ماجرای مسلمان شدندش می‌گوید
در هفته چهارم برنامه «اقیانوس آرام»، مرضیه هاشمی مجری رنگین پوست آمریکایی برای نوجوان‌ها از تجربه آشنایی با اسلام و زندگی پر فراز و نشیبش می‌گوید.
كدخبر: 44170
1397/09/14

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، در هفته چهارم پخش این برنامه که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، ٣ میهمان جدید از تجربیات خود برای نوجوان‌ها می‌گویند.
در بخش میهمان بزرگسال، پنج‌شنبه شب حجت‌الاسلام شهاب مرادی، روحانی نام آشنایی که به ارتباط مستمر و محکم با جوانان و نوجوانان شهره است، از تجربیات نوجوانی خود می‌گوید.
جمعه شب نیز مرضیه هاشمی، مجری رنگین پوست آمریکایی برای نوجوان‌ها از تجربه آشنایی با اسلام و زندگی پر فراز و نشیبش می‌گوید. همچنین در بخش نوجوان، امشب بهنام عبدالهی، نوجوان فعال در حوزه خبرنگاری میهمان اقیانوس آرام خواهد بود.
«اقیانوس آرام» که سال گذشته به صورت زنده پخش می‌شد، در سری دوم با تغییر فضا به سمت موضوعات مختلف نوجوانانه رفته و تلاش می‌کند در هم‌کلامی با نوجوان‌های مختلف، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را مورد بررسی قرار دهد. قسمت دهم این برنامه که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، ساعت ٢١ امشب از شبکه دو پخش خواهد شد.
«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت‌اللهی و تهیه‌کنندگی وحیدملتجی است که هر هفته در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

منبع: