برگزاری چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری به روایت تصویر
چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه سید عبدالله بلادی بوشهری با حضور روحانیون، علما، پژوهشگران، طلاب و دانشجویان در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 44149
1397/09/14
 

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، چهارمین کنگره علامه بلادی ظهر دیروز با ارائه یک‌هزار و 100 اثر و مقاله فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیر چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه سید عبدالله بلادی بوشهری در این کنگره اظهار داشت: پس از داوری از این میزان آثار 26 اثر به عنوان برگزیده معرفی شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: دریافت این شمار زیاد آثار با کیفیت بالا در دبیرخانه جشنواره بیانگر بهبود وضعیت پژوهش در استان است.

امام جمعه بوشهر نیز یکی مظاهر وحدت حوزه و دانشگاه در استان بوشهر را این کنگره دانست و افزود:  روحانیت استان بوشهر  همواره تاریخی درخشان داشته است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: از منظر علمی تاریخ روحانیت  استان بوشهر بسیاری از کتاب‌های مرجع را در دل خود جای داده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه  اسلام خواهی به عنوان یک راه نجات و کمال انسانی از نخستین ویژگی‌های علمای استان است خاطر نشان کرد: تحصیل علم و اخلاق در بستر الهی، مردم‌داری ، مبارزه با استکبار  و ولایت مداری از دیگر ویژگی‌های روحانیت استان است.

 

منبع: