نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با فرماندار گناوه
نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با فرماندار گناوه برگزار شد.
كدخبر: 44148
1397/09/14

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ۱۲ آذر ۹۷ با سیدعلی پاک نژاد، فرماندار گناوه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار با اشاره به اهمیت خانه های عالم در توسعه فرهنگی جامعه بر لزوم تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تکمیل خانه های عالم در سطح استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خواستار برگزاری مشترک و هماهنگ کارگاه های آموزشی برای اصناف بازار جهت بهبود وضعیت کسب و کار و ارتقاء سطح فرهنگ دینی اصناف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم شورای هیئات مذهبی در اجرای سیاست های ابلاغی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان و برگزاری برنامه های کیفی و مطلوب مذهبی در مناسبت های مختلف اشاره کرد و خواستار حمایت از برنامه های فرهنگی اجرایی توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان شد.

پاک نژاد، فرماندار گناوه در این دیدار بر نقش مهم تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی تاکید کرد و تعامل با این مجموعه را موثر ارزیابی کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سروستانی را در این نشست، هیئتی مرکب از سیدمحمد موسوی مطلق، معاون اداری مالی، حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی، مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام آیت اندرزیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه و محمودرضا قائم پور مدیر حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان همراهی می کردند.

منبع: