بوشهر|کمیته امداد برای مدیریت فقر ۱۸ هزار میلیارد تومان ‌‌نیاز دارد
معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه با بیان اینکه این نهاد فقر تولید نمی‌کند گفت: کمیته امداد برای مدیریت فقر در جامعه سالانه نیازمند بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان است.
كدخبر: 44130
1397/09/13

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، میرهاشم موسوی ظهر دیروزدر جلسه آموزشی تبیین برنامه ششم توسعه کمیته امداد در بوشهر   با تاکید بر مدیریت فقر در جامعه اظهار داشت: در راستای مدیریت حوزه فقر  کمیته امداد امام خمینی(ره) به 92 میلیون تومان برای حدود سه میلیون نفر نیاز دارد.

وی از تحقق 90 درصد اعتبار سال گذشته کمیته امداد کشور خبرداد و افزود: در سال گذشته   13 هزار و 100 میلیارد تومان  اعتبار برای مدیریت فقر در کمیته امداد مصوب که 90 درصد آن محقق شد.

معاون اداری و مالی  کمیته امداد کشور تصریح کرد: کمیته امداد سالانه برای  مدیریت فقر در جامعه و ارائه خدمات رسانی به افراد تحت پوشش خود باید 18 هزار و 400 میلیارد تومان منابع داشته باشد.

موسوی تاکید کرد: اگر ما بخواهیم برنامه ششم توسعه  در عرصه برنامه کمیته امداد به خوبی پیش ببریم سالانه  نیاز به 18 هزار و 400 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از رویکرد اداری محور به سمت رویکرد مشارکت محور سوق داده شده با تاکید بر تمرکز راهبردی بر مسائل و چالش‌های امداد افزود: نظام شناسایی و پذیرش مددجویان باید به خوبی انجام شود.

معاون اداری و مالی  کمیته امداد کشور افزود: تمام فعالیت‌های امداد بر اساس این نظام برنامه ریزی می‌شود و اگر به درستی انجام نگیرد تمام خدمات این نهاد هدر می‌رود.

موسوی با بیان اینکه  کمیته امداد فقر تولید نمی‌کند گفت: بر اساس ماده 6 اساسنامه،  کمیته امداد وظیفه شناسایی فقر و مدیریت آن را بر عهده دارد.

منبع: