اعلام فراخوان دومین همایش قرآنی «تنویر» ویژه کارکنان و خانواده‌ها آجا
دومین همایش قرآنی «تنویر» با محوریت سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان پایور و خانواده‌های ارتش برگزار می‌شود.
كدخبر: 44105
1397/09/12

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا؛ دومین همایش قرآنی «تنویر» با محوریت سبک زندگی قرآنی ویژه کارکنان پایور و خانواده‌ها با موضوع تفسیر سوره مبارکه یوسف ویژه کارکنان و خانواده‌های آجا برگزار می‌شود.
این همایش به همت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و پیرو جامه عمل پوشاندن به فرمایش فرمانده کل قوا در راستای آشنایی آحاد جامعه با ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن و از سوی دیگر به منظور گسترش فرهنگ قرآنی میان کارکنان ارتش و خانواده‌های آنها برپا خواهد شد.
متقاضیان برای دریافت منبع این آزمون و سؤالات به صورت فایل pdf که براساس کتاب تفسیر سوره مبارکه یوسف تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی است، می‌‌توانند به پایگاه اینترنتی ارتش به نشانی www.aja.ir مراجعه کنند.
همچنین آزمون این همایش طی دو مرحله به صورت غیر حضوری و حضوری انجام می‌شود که شرکت‌کنندگان در مرحله غیر حضوری تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند تا پس از تکمیل پاسخنامه آن را به عقیدتی ـ سیاسی یگان‌ها تحویل دهند. سپس برگزیدگان و راهیابان به مرحله دوم آزمون(که به صورت حضوری برگزار می‌شود) تا پایان آذرماه مشخص می‌شوند.
یادآور می‌شود، مرحله دوم این همایش در سطح یگان‌ها ویژه کارکنان پایور ۱۸ دی‌ماه و ویژه خانواده‌ها ۲۰ دی‌ماه در کوی‌های سازمانی برپا خواهد شد و منتخبان این مرحله نیز دهه اول بهمن‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: