هم اندیشی سالانه گفتمان های دینی استان بوشهر برگزار شد
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه پیام نور استان و اساتید گفتمان های دینی هم اندیشی سالانه گفتمان های دینی استان بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 44101
1397/09/12

به گزارش مبشرین، هم اندیشی سالانه گفتمان های دینی استان، ۱۱ آذر ۹۷ با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، فتحی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، بحرینی رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجت‌الاسلام سیدعلی پناهپ محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی و اساتید گفتمان های دینی هم اندیشی سالانه گفتمان های دینی استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی با اشاره به آغاز دهه پنچم حیات پربرکت انقلاب اسلامی بر لزوم تقویت روحیه انقلابی، حرکت علمی و تلاش در راستای تحقق آرمان های حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: دشمن پس از راه اندازی جنگهای مستقیم و نیابتی و شکست خوردن در این عرصه از جوانان انقلابی به دنبال ترویج روحیه ضعف و ناامیدی و همچنین ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری گفتمان های دینی را حرکت موثری در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجمات گسترده دشمنان عنوان کرد و افزود: طرح گفتمان های دینی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود و در سطح استان با تعامل موثر با دانشگاههها و مراکز آموزش عالی، حوزه علمیه و آموزش و پرورش به نحو مطلوبی در حال انجام است.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی خواستار ارائه محتوای کیفی و مطلوب در راستای انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی به نسل جوان از طریق برگزاری گفتمان های دینی شد.

فتحی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از این نشست بر ارتباط موثر این مجموعه با اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه برگزاری گفتمان های دینی در سطح مدارس استان تاکید کرد.

بحرینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی خواستار افزایش کیفی محتویات ارائه شده در گفتمان ها در راستای پاسخگویی به شبهات و آسیب های فرهنگی جامعه شد.

محمد شهبازی، دبیر گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری گفتمانی دینی در سطح استان پرداخت.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از اساتید گفتمان های دینی استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: