سردار خلیل واعظی خبرداد:
شرکت ۹۶۰ پلیس در دوره های اسلامی و معارف دینی
فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در امر پیشگیری جهت کاهش جرائم فعال تر شده است و همچنین برای موفقیت بیشتر در ماموریت های اجتماعی نزدیک به ۹۶۰ نفر در دوره های اسلامی و معارف دینی از سال گذشته تا کنون شرکت کرده اند.
كدخبر: 44082
1397/09/12

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، آئین افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت تمرکزی استانی از سوی معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی بوشهر و با حضور آیت الله صفایی بوشهری در محل سالن اجتماعات مجتمع خلیج فارس میدان المپیک منطقه 1 شهر بوشهر (10 آذر) برگزار شد.

سردار خلیل واعظی، عضو شورای فرهنگ عمومی و فرماندهی انتظامی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که کشور ما از لحاظ امنیتی و نظامی در شرایط مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: ولی دشمن بخش های دیگر جامعه را تست روانی می کند و یا اقدام به حملات سایبری می کند و لذا تامین امنیت در شرایط فعلی بسیار حساس است.

وی با ابراز اینکه پلیس نیازمند پشتوانه مردمی است، افزود: کسانی که توانایی و تاثیرگذاری مثبت در اجتماع دارند از نیروی پلیس حمایت و همراهی کند تا دشمن متجاوز جرات تهاجم را به زندگی مردم و جامعه شهروندی نداشته باشد.

شرکت 960 پلیس در دوره های اسلامی و معارف دینی

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اظهار اینکه دشمن طراحی تهاجمات و شبیخون فرهنگی خود را بر محورهای اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی گذاشته است، گفت: پلیس در امر پیشگیری جهت کاهش جرائم فعال تر شده است و همچنین برای موفقیت بیشتر در ماموریت های اجتماعی نزدیک به 960 نفر در دوره های اسلامی و معارف دینی از سال گذشته تا کنون شرکت کرده اند.

منبع: