۲۸۰۰ روحانی در استان بوشهر در امر تبلیغ فعالیت می‌کنند
امام جمعه بوشهر با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۸۰۰ روحانی در استان بوشهر در امر تبلیغ گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ روحانی از حوزه علمیه برادران و یک‌هزار و ۷۰۰ مبلغه از حوزه علمیه خواهران برای امر تبلیغ به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شده‌اند.
كدخبر: 44054
1397/09/11

به گزارش  مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر  با تاکید بر اینکه احیای اجتماعی و معرفی موقعیت مکانی و ظرفیت‌های موقوفات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است اظهار داشت: سند و نقشه جامع موقوفات کل استان بوشهر در قالب سامانه هوشمند و برخط بر اساس نتایج آمایشی و سرزمینی تدوین و طراحی شود که الگویی برای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه مردم به عملکرد اوقاف و امور خیریه افزود: مردم به سازمان اوقاف و امور خیریه نگاهی خدماتی در حوزه دین و تبلیغات دینی دارند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توسعه همکاری  نهادهای تبلیغی گفت:در این زمینه  تشکیل شورای تبلیغ بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است.

صفایی بوشهری  از فعالیت 2 هزار و 800 روحانی تبلیغی در مناسبت‌های فرهنگ دینی  خبرداد و تصریح کرد: در حوزه علمیه برادران بیش از یک‌هزار و 100 نفر روحانی تبلیغی و در حوزه علمیه خواهران نزدیک به یک‌هزار 700 مبلغه در امر انجام رسالت تبلیغی مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: جا دارد که شورای مشترک تبلیغ از این مجموعه کارآمد و علمی در موالید و دیگر مناسبتهای فرهنگ دینی در مساجد و مراکز فرهنگی بهره گیرد.

منبع: