در ۴۰ روز گذشته؛
انتصاب های حجت الاسلام خاموشی در سازمان اوقاف
حجت الاسلام خاموشی در حدود بیش از یک ماه حضور خود در سازمان اوقاف ۹ انتصاب در پست های مدیریتی داشته است. به امید این که این تغییرات مدیریتی در روند فعالیت های این سازمان در حوزه های ماموریتی مثمرثمر باشد.
كدخبر: 44046
1397/09/11

به گزارش مبشرین به نقل شبستان،‌ سازمان اوقاف و امور خيريه، سازمانی است که در سطح کلان وظیفه احياء، حفظ و اداره موقوفات کشور همچنین انجام امور خيريه وعام المنفعه و اداره و نظارت بر اماکن مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه، و نشر و گسترش معارف اسلامی و فرهنگ نيکوکاری وقف را برعهده دارد.

اواخر مهر ماه با در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه شد. طی حدود ۴۵ روز گذشته از این سازمان اخباری در خصوص انتصاب های مختلف بر روی خروجی سایت سازمان اوقاف قرار گرفته که قابل توجه است.

 

 

اولین انتصاب رییس سازمان اوقاف در حوزه روابط عمومی و دفتر ریاست صورت گرفت و حجت الاسلام خاموشی شنبه 28 مهر ماه در احکام جداگانه‌ای مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیرکل دفتر ریاست این سازمان را منصوب کرد.

بر این اساس عباس لهراسبی به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و صابر کرمی به‌عنوان مدیرکل دفتر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شدند.

بنابراین گزارش در حکمی دیگر در آبان ماه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی؛ نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، احمد قدس را به‌عنوان حسابرس ویژه رئیس سازمان منصوب کرد.

همچنین طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، علیرضا هوشیار را به سمت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منصوب کرد. در این حکم بر استفاده از ظرفیت های موجود سازمانی خصوصاً سرمایه انسانی که ارزشمند ترین داشته هر دستگاه محسوب می شود،  توجه به معیشت پرسنل و تلاش در جهت ارتقاء آن که یکی از موجبات دلگرمی نیروی انسانی محسوب می شود و مدیریت منابع مالی و بهبود بهره وری با استفاده از تجربیات گذشته تاکید کرد.

بنابرگزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حکمی حجت الاسلام و السملین حسین روحانی نژاد را به سمت رئیس هیأت فقهی حقوقی سازمان اوقاف منصوب کرد.

حجت الاسلام خاموشی اواخر آبان ماه طی حکمی میرمهدی موسوی فر را به سمت مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب کرد.

در حکم موسوی آمده است: با صلوات بر محمّد وآل محمّـد(ص) ؛با عنایت به نامه ۵۶۳۵ /هـ مورخ ۹۷/۸/۲ دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین موافقت هیأت عالی گزینش و نظر به تجارب و سوابق شایسته جنابعالی به موجب این حکم به مدت سه سال به سمت «مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه »منصوب می شوید.

همچنین دکتر ملیحی نظر نیز به موجب حکمی از سوی حجت الاسلام خاموشی به عنوان مدیر کل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب شد.

بنابرگزارش خبرگزاری شبستان امروز دهم آذر ماه حجت الاسلام خاموشی در احکامی جداگانه حجت الاسلام سعید خشنودی را به سمت مدیر کل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه و فرزاد باقر زاده را به سمت مدیر کل حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه منسوب کرد.

شایان ذکر است حجت الاسلام خاموشی در حدود 45 روز گذشته 9 انتصاب در پست های مدیریتی سازمان اوقاف و امور خیریه داشته است. به امید اینکه این تغییرات مدیریتی در روند فعالیت های این سازمان در حوزه های ماموریتی مثمرثمر باشد.

منبع: