امام جمعه بوشهر:
بسیج عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است
امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بسیج در ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده و این نهاد با ارزش عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.
كدخبر: 43572
1397/08/28

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر، سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام و عامل سربلندی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج و سپاه یک نعمت الهی است که خداوند به واسطه انقلاب اسلامی به ایران، جهان اسلام و بشریت هدیه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در همه عرصه‌ها، خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌ها، حریم اسلام، انقلاب و ولایت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیج از دل سپاه بیرون آمده است، بسیج را مایه اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج سرپنجه‌های محکم و مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به فرمان مقام معظم رهبری همیشه سربلند، موفق و مؤثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربا اشاره به دشمنی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی ایران نسبت به سپاه، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و اسلام و مزدوران داخلی آنها، از همان ابتدا نسبت به سپاه و بسیج موضع منفی داشته‌اند چون می‌دیدند سپاه و بسیج سبب اقتدار نظام و عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در حفظ، حیات و پیشرفت در تمامی عرصه‌های انقلاب، مدیون سپاه و بسیج هستیم اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های عمرانی حماسه‌ها آفرید، در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان ورود کرده و مؤثر واقع شد، در عرصه اقتصادی نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه‌های علم و فناوری و محرومیت‌زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.

امام جمعه بوشهر ضریب امنیت استان بوشهر را بالا دانست و تصریح نمود: در استان بوشهر نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق(ع) الحمدلله از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای استان با تعامل آنان دارای ضریب امنیت بالا و فرهنگ بالا بوده و در حوزه‌های مدیریت شهری و در سطح پایگاه‌ها نیز به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

منبع: