اختلاف سلیقه ها نباید به نظام ضربه بزند
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اختلاف سلیقه های موجود در بین گروه های سیاسی نباید منجر به ضربه خوردن نظام جمهوری اسلام شود.
كدخبر: 43463
1397/08/26

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تاکید بر حفظ وحدت افزود: وحدت به عنوان یکی از ضرورت های جامعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی بیان کرد: برخی از افراد به دلیل اختلاف سیاسی در هنگام گرفتن مسئولیت اجتماعی نیز در صدد حذف یکدیگر برمی آیند که این منشا ضربه زدن به نظام و ملت است.
دشتی اظهار داشت: 40 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد ولی هنوز نیز برخی از اختلاف سلیقه های سیاسی منشا بروز دشمنی ها در جامعه می شود.
وی تاکید کرد: کسانی که علاقه مند به نظام و رهبری هستند باید تلاش کنند اختلاف های سیاسی، دشمنی ها و نارضایتی های مردمی و اجتماعی که سبب انشقاق و تفرقه در نظام می شود را از بین ببرند.
خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: برای حفظ نظام حتی آنهایی که اختلاف سلیقه سیاسی دارند نیز باید انسجام اجتماعی، صبوری و بردباری را بطور جدی در دستور کار خود قرار دهند.
وی با تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری گفت: مردم باید در مقابل افرادی که هیچ معیار و شاخصی را نمی پذیرند و مثل موریانه اتحاد ملت را تخریب می کنند، هوشیار باشند، تا فریب آنها را نخورند.

منبع: