نام نویسی جدید دانشجویان متقاضی عتبات از ۱۰ تا ۳۰ آذر ماه
با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان، دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات عالیات می‌توانند از ۱۰ تا ۳۰ آذر نام نویسی خود را انجام دهند.
كدخبر: 42301
1397/08/19

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی گفت: با توجه به کنسل شدن اعزام کاروان های دانشجویی دوره نوزدهم و درخواست های زیاد دانشجویان مبنی بر اعزام به عتبات عالیات در آذر ماه، دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات می توانند از 10 تا 30 آذر ماه  با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نام نویسی کنند.

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: در این بازه زمانی نام نویسی از میان متقاضیان تشرف انجام می گیرد و نیازی به پیش ثبت نام در سایت لبیک و قرعه کشی بین متقاضیان نیست.

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: دانشگاهیان تشرف به عتبات عالیات در قالب کاروان های زمینی و هوایی در تاریخ فوق به عتبات عالیات اعزام می شوند و تسهیلات ۲ میلیونی برای سفرهای زمینی و وام ۳ میلیونی بانک عامل برای سفرهای هوایی به زائرین دانشگاهی تعلق می گیرد.

 

فقیهی یادآورشد: دانشگاهیان تهران با در دست داشتن مدارک به دفتر ستاد و در سایر استان ها به دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

.گفتنی است این کاروان ها  در صورت به حدنصاب رسیدن دانشجویان به عتبات اعزام ها صورت می گیرد و بخشی از وام عتبات را صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان اعزامی پرداخت می کند.

منبع: