۳ انتصاب جدید در معاونت قرآنی وزارت ارشاد
معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در احکامی رئیس حوزه معاونت و روابط عمومی، مشاور طرح و برنامه و معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها را انتصاب کرد.
كدخبر: 42273
1397/08/19

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه «سید فخرالدین اسماعیلی» را به عنوان رئیس حوزه معاونت و روابط عمومی، «ابوالقاسم ایرجی» را به عنوان مشاور طرح و برنامه، و «مریم قاسم احمد» را به سمت  معاون برنامه‌ریزی و آموزش اداره کل برنامه‌ریزی ،آموزش و توسعه مشارکت‌ها منصوب کرد.

اسماعیلی پیش از این مشاور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کمیته روابط‌عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را بر عهده داشته است.  قاسم احمد نیز مدیر مرکز قرآن و معارف دین سازمان جهاد دانشگاهی تهران،  دانش‌آموخته دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران و دارای مقالات علمی پژوهشی متعدد در این زمینه است. ایرجی نیز سابقه معاون طرح و برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم مقام رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ، مشاور رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و دبیر شورای برنامه‌ریزی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در کارنامه خود دارد.

منبع: