حجت الاسلام خدری در پیاده روی شهادت امام رضا (ع):
میثاق با ولایت تجدید عهد با ولایتِ الله، ولایت رسول الله و اهل بیت(ع) است
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: میثاق با ولایت تجدید عهد با ولایتِ الله، ولایت رسول الله و اهل بیت است.
كدخبر: 42244
1397/08/17

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در اجتماع بزرگ مردم در پیاده روی «میثاق با ولایت» شهر چعغادک با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت: کسانی که امروز در همایش میثاق با ولایت شرکت کردند در واقع تجدید عهد می کنند با آرمانهای الهی و پیروی خود از پیامبر رحمت را اعلام می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این مردم محبت و ارادت خود را نسبت به اهل بیت مکرم پیغمبر (ع) به ویژه امام رضا(ع) ابراز داشتند و اینگونه ولایتمداری خود نسبت به حضرات معصومین را نشان دادند.

وی اضافه کرد: شما مردم عزیز که با پای پیاده و در هوای بارانی و سختی و مشقت راه این مسیر را پیمودید در واقع ارادت و محبت خود را به حضرت رضا (ع) نشان می دهید و هر کس به هر طریقی و به هر سمت و سویی و در هر مکان مقدسی با نیت خالصانه به آن امام رئوف ابراز ارادت کند قطعاً مورد رضایت پروردگار و مورد عنایت آن امام عزیز خواهد بود و اجر زائرین امام رضا برای آنها محسوب خواهد شد.

امام جمعه چغادک بیان داشت: بهترین تقدیر و تشکر از شما مردم عزیز و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را خود آن حضرت انجام می دهد. همچنانکه می فرماید: «هر کس به زیارت من بیاید من در سه جا از مواطن قیامت به زیارت او خواهم آمد و او را از هول و وحشت قیامت دور خواهم کرد؛ یکی هنگامی که کتب و پرونده‌های اعمال انسان‌ها را به دستشان می دهند، دیگری؛ هنگامی که انسان می خواهد از پل صراط عبور نماید و دیگری هنگامی که میزان و ترازوی حساب بر پا می شود».

حجت الاسلام خدری گفت: هر سه موطن از مواطن سخت و وحشت انگیز است که ما امیدواریم حضرت رضا(ع) به کمک ما بیاید.

وی در ادامه به سخنی از پیامبر اکرم(ص) در مورد امام رضا(ع) پرداخت که می فرمایند «پاره تن من در خراسان دفن می شود که به برکت زیارت او سختی و غم و غصه زائرینش برطرف می شود و گناه آنها بخشیده می شود.»

منبع: