رقابت ۷ شرکت‌کننده در روز سوم مسابقات قرآن بانوان دبی
۷ شرکت‌‌کننده از کشورهای الجزایر، کنیا، داغستان، اردن، اوگاندا، سریلانکا و جیبوتی در روز سوم مسابقات قرآن بانوان دبی رقابت کردند.
كدخبر: 42239
1397/08/17
به گزارش مبشرین به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی الاتحاد؛ رقابت شرکت‌کنندگان در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به رقابت‌های «شیخة فاطمة بنت مبارک» دیروز(۱۵ آبان‌ماه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر ادامه یافت.
 
روز سوم این مسابقات شاهد رقابت سخت‌ و نفس‌گیر شرکت‌کنندگان بود، به‌طوری که متسابقین دیروز دارای صدا‌های جذاب و دلنشین و ادای ممتازی بودند و براساس معیارهای تعیین‌شده از سوی کمیته داوران به اجرا پرداختند.
 
خولة عزوز از الجزایر، خنساء حسین احمد از کنیا، فاتمات مغومیدوف از داغستان، ساجدة محمود علی العوضی از اردن، رحمة بامواییرا کاسوما از اوگاندا، زینب نازا محمد نالیم از سریلانکا و حواء محمد وعیس از جیبوتی دیروز به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداختند که نماینده الجزایر به روایت قالون از نافع و بقیه شرکت‌کنندگان به روایت حفص از عاصم اجرا کردند.

سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات با‌ عنوان رقابت‌های قرآنی «شیخة فاطمة بنت مبارک» از روز یکشنبه(۱۳ آبان‌ماه) با مشارکت نمایندگان ۶۳ کشور جهان در دبی آغاز شد و تا ۲۵ آبان ادامه دارد.این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و زهرا خلیلی ثمرین، نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها است.
 
منبع: