با حکم مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛
رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد استان بوشهر منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، حبیب زارع به عنوان رئیس جدید روابط عمومی این نهاد منصوب شد.
كدخبر: 42213
1397/08/15
 

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تشکر از خدمات ارزشمند عبد الرضا واعظ، حبیب زارع را به ریاست جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد منصوب کرد.


لطفی اظهار کرد: ماهیت مردمی کمیته امداد اقتضا می کند که از یکسو مردم به طور شفاف و مستمر از جوانب گوناگون فعالیت هایش آگاه شوند و از سوی دیگر نصایح ، نقدها و انتظارات مردم ، به گوش جان شنیده شود و باور به صداقت و امانت ، اعتماد ملّی را رقم بزند که بهره مند اصلی برکات آن ، محرومان خواهند بود.


وی خاطر نشان کرد: ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملّی و حضور شایسته در فضای مجازی برای جریان یافتن سریع و صادقانه اخبار و اطلاعات کمیته امداد امام(ره) جهت حفظ و ارتقای اعتماد و مشارکت آحاد مردم ،در اولویت خواهد بود.


لطفی در بخشی از حکم انتصاب حبیب زارع تاکید کرده است: انتظار می رود ضمن تعامل سازنده با اصحاب رسانه در جهت انعکاس اهداف و فعالیت های امداد، با بهره‌گیری از اصول و ارزش‌های اسلامی در راستای اهداف امداد امام(ره) مطابق با سیاست های اجرایی این نهاد، تمامی سعی و تلاش خویش را در خدمت بیش از پیش به محرومان و نیازمندان،ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و خوداتکائی  با تقویت باورهای دینی و مذهبی آنان و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار گرفته و موفق و مؤید باشید.‏‏


شایسته ذکر است حبیب زارع پیش از این رئیس هسته گزینش کمیته امداد استان بوشهر بوده است.

 

 

منبع: